بانک کشاورزی

تاریخ: 05 شهریور 1393

نخستین نشست اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران

نخستین نشست مشترک اداره کل ارتباط با مشتریان با روسای شعب و بانکداران بانک کشاورزی ، با هدف تشریح و بررسی برنامه های این بانک در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) صبح روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که روسا، معاونان برخی از ادارات مرکزی همچنین روسا و بانکداران برخی شعب این بانک در سراسر کشور حضور داشتند، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان طی سخنانی ضمن بیان تاریخچه فرایند مشتری مداری در جهان، برنامه های بانک کشاورزی در این حوزه را تشریح کرد.
وی هدف از برگزاری این همایش را همفکری با روسا و بانکداران شعب به عنوان کسانی که با مشتری ارتباط مستقیم دارند اعلام کرد و گفت: تغییر نگر ش و بازنگری در اجرای سیاست ها و برنامه ها می تواند به بهبود و اصلاح امور منجر شود.
رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان بانک کشاورزی با اشاره بر نقش کارکنان شعب در تغییر نگرش های همسو با مدیریت ارتباط با مشتری متذکر شد: استفاده از نظرات ودیدگاه های این دسته از کارکنان بانک اثرگذاری بیشتری در دستیابی به اهداف و تحقق برنامه های این حوزه دارد.
بر اساس این گزارش، مرجان فرداد معاون اداره کل ارتباط با مشتریان نیز به عنوان دیگر سخنران این همایش قابلیت ها و امکانات سامانه مدیریت ارتباط با مشتری را تشریح کرد.
این گزارش می افزاید برگزاری 2 کارگاه همفکری با موضوعات نقاط قوت و ضعف در مقایسه با دیگر بانک‌ها، نحوه ارتباط با مشتری و بررسی راه های برقراری این ارتباط،بیان و بررسی تجارب موفق در ارتباط با مشتری همچنین نحوه مشعوف سازی (وفادار سازی) مشتری از دیگر برنامه های اصلی این همایش یک روزه بود.